Záujemcovia možnosť kúpy zánovného vozidla prostredníctvom online platformy využívajú čoraz viac. Aké preferencie mali slovenskí zákazníci v tretej vlne pandémie?
Vlaňajší marec znamenal pre automobilový trh poriadnu ranu. Nielen že sa kvôli pandémii koronavírusu zaviedli prísne opatrenia pre výrobné závody, ale taktiež vzhľadom na obmedzenia prevádzky dílerstiev a ďalšie nepriaznivé podmienky klesli celkové čísla predajov. A to vo väčšine prípadov pomerne výrazne.
Značky aj na slovenskom trhu museli prísť s konceptom, ako verejnosti a svojim zákazníkom poskytnúť predajné služby skrz online platformu a vo veľkom sa začali orientovať práve na internetový predaj vozidiel. Týkalo sa to taktiež predajcov jazdených áut a hoci sa počas leta 2020 situácia mierne upokojila, d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-11 05:53:01 - Feat.: - Title: Dohodu o riešení pandémií sa nepodarilo dosiahnuť. Rozhovory pokračujú, tvrdí WHO
02 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Európa chytená do čínskej pasce. Lacné autá tu značky predávajú aj dvakrát drahšie
03 - Modified: 2024-05-10 12:30:00 - Feat.: - Title: Seat nezaostáva. Obľúbený Leon prešiel vylepšeniami, menia sa motorizácie aj kabína
04 - Modified: 2024-05-10 10:17:40 - Feat.: - Title: Nová pýcha Putina verejne odhalená. Ruský „Rolls-Royce“ konečne dostal vlastnú tvár
05 - Modified: 2024-05-09 12:30:42 - Feat.: - Title: Do Európy smeruje nová čínska značka. Konkurent Tesly ponúkne špičkový luxus