StoryEditor

Slováci objavujú nové chute piva, počet minipivovarov rastie

09.08.2017, 00:00
Zlatý mok je slovenským najobľúbenejším alkoholickým nápojom. Záujem stúpa aj o netradičné chute.

Pre Slovákov je dno krígľa čoraz atraktívnejšie. Nasvedčuje tomu nielen stúpajúca spotreba piva, ktorá predstavuje viac ako 70 litrov na hlavu, ale aj rozrastajúci sa počet malých pivovarov. Celosvetovému trendu netradičných príchutí, špeciálov a rôznej stupňovitosti už prepadli aj našinci. Pivní nadšenci chodia k drobným výrobcom za tým, čo im veľké pivovary nedokážu dať. Ide o rozmanité druhy filtrácie, pasterizácie či rôznych kvasinkových druhov. Úspech tohto segmentu odštartoval v roku 2009.

Celoročná obľuba
„Pivá uvarené v rôznych lokalitách Slovenska majú svoju...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 10:00:00 - Feat.: - Title: Z malej firmy miliónový biznis. Manželky vybudovali uhlíkovo neutrálnu továreň, varia v nej aj čierne pivo 02 - Modified: 2024-04-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Belgičanovi súd povolil šoférovať pod vplyvom alkoholu. Jeho telo si ho totiž vyrába samo 03 - Modified: 2024-04-23 05:30:00 - Feat.: - Title: Nudný telefón bojuje proti závislosti na smartfónoch pitím piva 04 - Modified: 2024-04-22 09:30:22 - Feat.: - Title: Prídeme o české pivo? Polia s chmeľom napáda agresívna hubová choroba, proti ktorej neexistuje ochrana 05 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 15:28