Budúcnosť nakupovania preberá generácia Z, spotrebitelia, ktorí sa narodili po roku 1989. V súčasnosti dokončujú štúdium a postupne hľadajú prácu. Ako zákazníci sú impulzívni, dychtiví, závisia od mobilnej technológie a sú trochu rozmaznaní.
Najmladšia generácia od nakupovania očakáva nielen tovar. Chce mať aj zážitok. Obchodníkom nezostáva nič iné, len sa prispôsobiť. Generácia Z alebo generácia internetu sa na rozdiel od predchádzajúcej vlny X a Y narodila v čase, keď sú vlastníctvo mobilného telefónu a prístup k internetu samozrejmosťou. Mobil je pre nich zariadenie, pri ktorom strávia ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
02 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky
03 - Modified: 2024-01-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovákov pobláznil nový čínsky e-shop. Vo svete však čelí obvineniam z podpory otrockej práce
04 - Modified: 2023-12-30 08:49:50 - Feat.: - Title: Slováci nakupovali cez internet v porovnaní s rokom 2021 menej, ukazuje prieskum
05 - Modified: 2023-12-21 09:09:03 - Feat.: - Title: Štedrá večera za dostupnú cenu? Máme pre teba kompletný nákupný zoznam s položkami aj cenami, zmestíš sa aj do 50 eur