StoryEditor

Influencer vám produkt nezachráni

27.09.2017, 00:00
Technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správanie spotrebiteľa.

Influenceri, ktorí dnes nechýbajú v modernom mediamixe nejedného zadávateľa. Taká bola hlavná téma včerajšej konferencie Online summit, ktorá je už tradične zameraná na trendy v online marketingu.

Celebrita alebo influencer
Úvod konferencie patril Michaelovi Olayemu z londýnskej agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku tvorí napríklad kampane pre O2. Michael ponúkol zaujímavý pohľad do budúcnosti z hľadiska technológií.

Hovoril o tom, ako technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 14:28:02 - Feat.: - Title: Už žiadna bagetejšn. Attila Végh doplatil na svoje ostré vyjadrenia, spoluprácu s ním nepredĺži ani známa bagetáreň 02 - Modified: 2024-04-18 11:02:22 - Feat.: - Title: Zvrat v prípade vykradnutej prevádzky Jovinečka. Influencer všetkých oklamal, valí sa na neho vlna kritiky 03 - Modified: 2024-04-17 12:03:13 - Feat.: - Title: Slovensko reaguje na nové európske štandardy. Steelka vytvorila špeciálny tím, na vlne sú aj banky 04 - Modified: 2024-03-20 18:20:23 - Feat.: - Title: Prvovoliči naposledy preferovali Čaputovú. Sociológ ich vysokú účasť vo voľbách teraz neočakáva 05 - Modified: 2024-02-19 12:14:27 - Feat.: - Title: Čo teraz robí Andrew Tate, ktorého obdivujú aj niektorí Slováci? Kritizuje lásku a ruší zápasy v klietke
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 08:00