13.10.2017, 00:00

Lidl stavil na nový spot, hodnotí rivalov

Diskontný predajca v novom spote uvádza, že má lacnejšie výrobky ako konkurencia.

Lidl stavil na nový spot, hodnotí rivalov
Zdroj: Lidl SR

Nemecký reťazec Lidl vo svojej novej reklamnej kampani pritvrdil. Svoje vlastné produkty porovnáva s konkrétnymi výrobkami od konkurencie, a to v jednom reklamnom spote. Nájdeme v nich dva kečupy, dve čokolády či dva jogurty. Podľa reťazca sú zásadne odlišné len v jednom aspekte.

„Realizovaný prieskum ukázal, že spotrebiteľom chutia výrobky privátnych značiek Lidl, aj produkty známych značiek. Podstatný rozdiel nespočíva v chuti, ale v cene daných výrobkov,“ tvrdí pre HN hovorca reťazca Tomáš Bezák. Prieskum, ktorý predchádzal kampani, sa podľa Lidlu realizoval na vzorke 1 200 respondentov a stojí za ním spoločnosť GfK Slovakia. Vzorky boli pripravené podľa reťazca tak, aby opýtaní nevedeli, aký výrobok ochutnávajú. „Potvrdilo sa, že výrobky privátnych značiek dokážu byť pri výrazne nižšej cene rovnako chuťovo atraktívne pre zákazníkov ako produkty známych značiek porovnateľnej kvality,“ dodáva Bezák. Podľa jeho vyjadrení bolo zisťovanie transparentne organizované a spoločnosť ho nepovažuje za porušenie etických zásad.

Bez komentára
V spotoch sa objavil kečup značky Heinz, čokoláda Milka, jogurty Activia či nápoj Nestea. Predmetní výrobcovia sú zatiaľ vo svojich reakciách opatrní. „Aktuálnu kampaň obchodného reťazca Lidl nebudeme komentovať,“ hovorí Gabriela Bec

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.