StoryEditor

Ľudia u nás zarábajú lepšie. V obchode ich už nezaujíma iba cena

16.10.2017, 15:33
Slováci sa stále viac zameriavajú na regionálne produkty, hovorí Richard Bendík z vedenia slovenského Kauflandu.

Na pulty v našich obchodoch sa začínajú vracať lokálne potraviny. Aké riziká so sebou prináša zameranie sa na regionálny sortiment a je oň vlastne záujem? Na tieto aj ďalšie otázky v štúdiu HNtelevízie odpovedal riaditeľ nákupu a marketingu Kaufland Slovenská republika Richard Bendík. 

01 - Modified: 2024-04-03 22:00:00 - Feat.: - Title: Biedronka prehrala súd, čaká ju astronomická pokuta. Spotrebiteľov zavádzala pri zelenine a ovocí 02 - Modified: 2024-03-27 10:21:05 - Feat.: - Title: PREHĽAD Otváracích hodín obchodov počas Veľkej noci: Kde nakúpiš aj počas sviatkov? 03 - Modified: 2024-03-28 06:36:45 - Feat.: - Title: Túto chybu už viac neurobte. Častý zlozvyk ohrozuje životné prostredie aj vašu kuchyňu 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Vyznanie lásky pri nákupoch? Áno, vyberajte si slovenské potraviny
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 08:45