automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-25 13:11:32 - Feat.: - Title: Volkswagen sa chce dohodnúť o clách priamo s americkou vládou, Trumpovi ponúka investície
02 - Modified: 2025-07-25 07:33:13 - Feat.: - Title: Volkswagen hlási prudký pokles zisku, americké clá stáli automobilku už vyše miliardy eur
03 - Modified: 2025-07-24 14:34:14 - Feat.: - Title: Na Slovensku pracuje čoraz viac cudzincov, za dva roky ich pribudlo takmer 30-tisíc
04 - Modified: 2025-07-24 08:26:01 - Feat.: - Title: Slováci na trhu práce starnú, odborári varujú pred rizikami a spúšťajú vekový manažment
05 - Modified: 2025-07-23 05:05:14 - Feat.: - Title: Na východe si firmy môžu vyberať, v Bratislave sa ľudia minuli. Na problém naráža aj významný zamestnávateľ