StoryEditor

Chceme expandovať. Česko je len začiatok

30.09.2014, 00:00
Online biznis. Michal Král, zakladateľ portálu Pricemania. sk, o svojom biznise i ďalších plánoch.

Generácia 30 PLUS. Dnes Michal Král, zakladateľ portálu Pricemania. sk.

Má 33 rokov a stojí na čele slovenského porovnávača cien Pricemania. sk.

Okrem toho založil aj portály Bazarmania. sk a Zlavomania. sk.

Momentálne pracuje na expanzii na český trh.

Do biznisu ste vstúpili Pricemaniou, postupne ste k nej pridali aj Bazarmaniu a Zlavomaniu. Prečo?

Pricemania je o výhodných nákupoch na internete. Premýšľali sme, čo môžeme v tomto segmente ešte urobiť. A tak vznikla myšlienka s Bazarmaniou a pred rokom aj so Zlavomaniou. Ak človek hľadá napríklad fotoaparát, dáva zmysel porovnať mu ceny v e-shopoch, ale aj ponúknuť inzeráty v bazároch a vygenerovať aktuálne zľavy.

Vo všetkých týchto projektoch však existuje veľká konkurencia. Ako sa vám žije?

Pri Zlavomanii i Bazarmanii je naozaj extrémne vysoká konkurencia a bolo by drahé a náročné dosiahnuť s nimi rozumný podiel na trhu. To je aj dôvod, prečo si zatiaľ žijú vlastným životom. Máme ich v portfóliu, ale momentálne sú pre nás nosnými projektmi Pricemania, ale aj Pricemania Academy a konzultácie, ktoré poskytujeme e-shopom. Snažíme sa im pomôcť nakopnúť biznis a nasmerovať správnym smerom.

Vychovávate si teda klientov?

To by som nepovedal. V súčasnosti je veľmi ťažké vybudovať úspešný e-shop. My ich učíme, ako robiť biznis. Keď sa im totiž bude dariť, budú investovať peniaze do efektívnych kanálov prezentácie vrátane Pricemanie. V minulosti obchodníci vložili peniaze do niekedy nezmyselných kampaní napríklad na veľkých portáloch, čo im, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-10-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Berlusconi opäť pred súdom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 17:23