StoryEditor

Pravidelné linky nie sú na Slovensku rentabilné

04.12.2013, 22:56
Ľubomír Krupár, bývalý riaditeľ Letiska Sliač, pre HN:

Na Slovensku sa nechce priznať, že organizácia pravidelnej linky je stratový podnik a zarábať sa dá iba cez sekundárne a terciárne príjmy, tvrdí pre HN Ľubomír Krupár.

 

Prečo letiská priznávajú podporu pravidelných liniek len nepriamo?

V roku 2011 sme prijali dohodu, že veci okolo financovania pravidelných liniek nebudeme medializovať. Ale vedeli sme, že je to otázka času, kedy to praskne.

Je podľa vás stratégia štátnej podpory letísk pre udržanie niektorých pravidelných liniek správna?

Rozhodne nejde o stratégiu. Je to skôr dôkaz neschopnosti vlády Slovenskej republiky pozrieť sa na problém z dlhodob...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-10-11 11:04:00 - Feat.: 0 - Title: Americká vláda znovu žiada od Pekingu zhodnotenie jüanu
01 - Modified: 2024-04-08 08:16:21 - Feat.: - Title: Koniec štrajkov na nemeckých letiskách. Pracovníci dostanú vyššie mzdy 02 - Modified: 2024-02-01 07:38:55 - Feat.: - Title: Cestujúci sa budú musieť zariadiť. Bezpečnostní pracovníci na nemeckých letiskách začali jednodňový štrajk 03 - Modified: 2023-10-18 11:01:14 - Feat.: - Title: Vo Francúzsku evakuovali pre bombové hrozby šesť letísk 04 - Modified: 2023-10-14 07:51:40 - Feat.: - Title: Európske letiská očakávajú v budúcom roku viac cestujúcich ako pred pandémiou 05 - Modified: 2023-09-01 12:28:02 - Feat.: - Title: Stratégie a celé vydavateľstvo Mafra Slovakia budú mať nového majiteľa
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 14:46