Diaľnica D1TASR/Š. Puškáš
Diaľničiari kreslia smerom do Trnavy osem pruhov. Bratislavský kraj je proti. Rátal so šesťpruhom s kolektormi.
Diaľnica D1 medzi hlavným mestom a Trnavou je najvyťaženejšou cestou na Slovensku. Už dekádu sú na stole debaty o jej rozširovaní, ktoré vyústili do toho, že diaľnica dlho funguje v provizórnom režime bez odstavných pruhov. O jej finálnej podobe sa hádajú diaľničiari, rezort dopravy, Bratislavský kraj a starostovia dotknutých obcí. Dôležité však je, že riešenie D1 ovplyvní aj bratislavský obchvat. Firma Cintra, ktorá má obchvat stavať, totiž čaká na to, ako sa naše úrady...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
02 - Modified: 2024-04-17 14:21:24 - Feat.: - Title: Veľká prasklina ohrozuje termíny na Višňovom. Ráž pripúšťa scenár, že sa spustí dočasne len jedna rúra
03 - Modified: 2024-04-14 16:46:26 - Feat.: - Title: V časti D2 smer Bratislava budú od pondelka dopravné obmedzenia
04 - Modified: 2024-04-15 11:40:00 - Feat.: - Title: Číňania dotácie popierajú. Ich autá si držia náskok vďaka inováciám i dokonalej výrobe
05 - Modified: 2024-04-12 14:56:09 - Feat.: - Title: Na Moste Lanfranconi smerom do tunela Sitina sa vodiči zdržia vyše pol hodiny