Ministerstvo dopravy uvažuje, že spoločnosť Cintra bude okrem výstavby obchvatu aj rozširovať diaľnicu.
Rezort dopravy priznáva, že bez dlho plánovaného rozšírenia autostrády do Trnavy nebude vedieť spojiť diaľnice D1 a D4. Najväčšiu križovatku na Slovensku bude stavať konzorcium na čele so španielskou Cintrou v rámci bratislavského obchvatu. „Na križovatke D1/D4 sa pletú tri stavby – napojenie D1/D4 na súčasný stav, rozšírenie diaľnice na štvorpruh a napojenie križovatky Triblavina,“ vysvetľuje predseda správnej rady Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej.
Ministerstvo c...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 13:03:24 - Feat.: - Title: Ministerstvo dopravy chce obnoviť regionálne železničné spojenie s Maďarskom
02 - Modified: 2024-03-22 09:45:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Nedáte sa nachytať? Tieto situácie musia vodiči zvládnuť bez najmenšej chyby
03 - Modified: 2024-03-20 12:15:43 - Feat.: - Title: Na cesty I. až III. triedy a miestne cesty by mohol dozerať aj rezort dopravy. Návrh schválila vláda
04 - Modified: 2024-03-20 12:23:47 - Feat.: - Title: Zmena rýchlosti aj na našich diaľniciach? Kontroverzný návrh u susedov pretlačili
05 - Modified: 2024-03-17 16:18:24 - Feat.: - Title: Na D1 pred Bratislavou platí znížená rýchlosť a zúžené jazdné pruhy