28.12.2016, 19:30

Slováci preniesli internetovú taktiku do reálneho sveta. Teraz ich softvér používajú na troch kontinentoch

Slovenská firma dokáže rozpoznať z tváre emóciu, pohlavie aj vek. Pozrite si jej príbeh v Success Story.

Slovenský systém na rozpoznávanie tvárí a tiel funguje v 12 krajinách a úspešne doteraz rozoznal viac ako 21 miliónov tvárí.

"Z tvárí čítame emóciu, pohlavie, vek," menuje spoluzakladateľ spoločnosti FaceMedia Ján Iľko. Dáta, ktoré získajú využívajú obchody na to, aby vedeli lepšie sledovať správanie sa svojich zákazníkov.

"Face detection technológia (technológia rozpoznávania tvárí, pozn. red.) bol ten mostík, ktorý nám umožnil uviesť metodiku Google Adwords do reálneho prostredia nákupných centier," popisuje.

​Prvé testy robili v vo vlastnej kancelárii a neskôr svoj produkt dostali do nákupného centra. A to bol bod, ktorý firme v rozvoji veľmi pomohol.

Pozrite si príbeh FaceMedia v Success Story na HNtelevízii.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.