Veľkým inzerentom prekáža arogancia veľkých mediálnych spoločností, hovorí Sinisalu.
Svet globálneho marketingu sa veľmi rýchlo mení zároveň s rozvíjajúcimi sa technológiami. Ktoré trendy môžeme v tejto oblasti očakávať tento rok?
Zdá sa, že rok 2017 bude plný pochybností a neistoty v digitálnom marketingu. Mark Pritchard, ktorý je marketingovým šéfom spoločnosti Procter & Gamble, ktorá je najväčším zadávateľom inzercie na svete, vzniesol nedávno množstvo dôležitých otázok. Predovšetkým nie je nadšený zo štandardov merania inzercie. Každá zo spoločností ako Google, Facebook, YouTube či Twitter majú rozdielne štandardy. Preto je veľmi ťažké porovnávať výsledky digitálnych kampaní naprieč rôznymi mediálnymi platformami.
Ako sa táto situácia môže vyvinúť?
Podľa mňa dôjde k súboju titanov, konkrétne medzi Procter & Gamble a dvojicou Google a Facebook. Veľkým inzerentom prekáža arogancia veľkých mediálnych spoločností. Pritchardovi sa takisto nepáči systém, s akým narábajú mediálne agentúry. Požaduje viac transparentnosti. Je tiež sklamaný zo sociálnych médií, podľa neho obsahujú väčšinou hlúposti. Procter & Gamble preto plánuje obmedziť obsahovú produkciu sociálnych médií a zamerať...
Zostáva vám 85% na dočítanie.