StoryEditor

Na Slovensko mieri svetoznáma značka z USA

24.04.2017, 00:00
Zahraničné siete cítia potenciál preraziť na malom trhu aj s luxusnejším kozmetickým tovarom.

Slovensko sa stáva príťažlivou destináciou pre viaceré firmy s kozmetikou. Dôvod je jednoduchý. Slováci viac zarábajú a vedia míňať aj na tovar, ktorý nie je bežnou potrebou.

Potom, čo nedávno ohlásila návrat na náš trh írska sieť s parfumami Douglas, onedlho otvorí na Slovensku svoju prvú pobočku aj ďalšia svetoznáma značka. Americká spoločnosť Kiehl´s, ktorá sa zameriava na predaj prírodnej kozmetiky, momentálne pripravuje priestory pre svoje prvé predajné miesto v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Otvorenie je naplánované na prelome júna a júla 2017.

Odborníci tvrdia, že nové značky majú u nás šancu na úspech. „Myslíme si, že Slováci sú pripravení na luxusné značky. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-12 04:47:45 - Feat.: - Title: Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 02:02