StoryEditor

Cestou k rozvoju sú rýchle cesty

27.04.2017, 00:00
Väčšinu krajov ťahá priemysel, iba v Bratislavskej a Banskobystrickej župe sa spoliehajú na sektor služieb.

Všetky okresy, ktoré vláda považuje za problémové, sú situované len v troch krajoch s horším dopravným spojením. Pritom podľa ekonóma zo Slovenskej akadémie vied Vladimíra Baláža je práve cestná infraštruktúra jedným z dôvodov, prečo nie je využívaný potenciál týchto regiónov. „Nedá sa všetko robiť po ceste tretej triedy.“ Za príklad dáva Ba...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 11:56