StoryEditor

Tesco sa zmenšuje. Chce prehľadnejšie hypermarkety

13.06.2017, 00:00
Sieť obchodov zmenšuje nákupnú plochu prevádzok. Pridáva viac doplnkových služieb.

Súčasným trendom u nás sú menšie potraviny a rýchlejší nákup. A tomu sa najnovšie prispôsobuje aj sieť hypermarketov britskej značky Tesco, ktorá mení na Slovensku svoju predajnú stratégiu a v prevádzkach zmenšuje predajnú plochu potravín. Chce sa tak vyhnúť zdĺhavému hľadaniu výrobkov a chaosu. Uvoľnené miesto majú zaplniť ďalšie prevádzky.


Hypermarkety budúcnosti
Premenu na menší formát už majú za sebou hypermarkety v Nitre a Trnave, ktoré sa zmenili na „hypermarkety budúcnosti“, ako ich spoločnosť nazýva. Hoci sa objavili informácie, že za zmenou je snaha o diskontný predaj, spoločnosť dohady odmieta. Predajná plocha sa má zmenšiť z pôvodných osemtisíc na necelých sedemtisíc štvorcových metrov. „Optimalizovali s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 09:39