16.06.2017, 00:00

Chcú byť lídrom a ďalej expandovať

Predsedníčka predstavenstva spoločnosti Synot W Zuzana Dindofferová, aj o pôsobení na našom trhu.

automaty, hazard
Zdroj: Reuters

Stratégiou našej spoločnosti i celej skupiny Synot je neustále investovanie do nových vecí a ďalšieho rozvoja. Väčšinou sme spájaní predovšetkým s lotériami, ale oblasť podnikania je naozaj široká. Ide tiež o oblasť IT technológií, online riešení a podporu startupových projektov, správu a v neposlednom rade predaj automobilov BMW. To, že sme súčasťou veľkej medzinárodnej skupiny, nám dáva nielen skúsenosti, ale tiež spoluprácu s ďalšími svetovými firmami a schopnosť prispôsobiť naše produkty konkrétnym podmienkam a potrebám jednotlivých krajín, v ktorých skupina pôsobí. Práve skúsenosti zo zahraničia sme dokázali zužitkovať a využiť tiež pre potreby slovenského trhu. Stále sa snažíme byť vo svojom segmente technologickým lídrom a svoje produkty prispôsobovať najnovším trendom a požiadavkám, tvrdí v rozhovore pre HN predsedníčka spoločnosti Synot W Zuzana Dindofferová.

Čím sa zaoberá vaša spoločnosť?
Spoločnosť Synot W je obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom a prenájmom zariadení na prevádzkovanie lotérií. Súčasne poskytuje služby ďalším spoločnostiam, prevádzkujúcim hazardné hry. Predovšetkým je však súčasťou medzinárodnej skupiny Synot, ktorá na trhu pôsobí už viac než 25 rokov, podniká v mnohých krajinách sveta a dáva prácu približne 3000 ľuďom.

Väčšinou je Synot spájaný predovšetkým s lotériami, ale oblasť podnikania je naozaj široká – ide tiež o oblasť IT technológií, online riešení a podporu startupových projektov, správu a rekonštrukciu nehnuteľností, investície v oblasti cestovného ruchu, mediálnu činnosť a v neposlednom rade predaj automobilov BMW. Okrem toho sa venujeme tiež podpore športu a neziskového sektora.

Na Slovensku pôsobíte od roku 1996. Ako hodnotíte svoje pôsobenie na našom trhu?
Trúfam si povedať, že sme prešli veľký kus cesty. To, že sme súčasťou veľkej medzinárodnej skupiny, nám dáva nielen skúsenosti, ale tiež spoluprácu s ďalšími svetovými firmami a schopnosť prispôsobiť naše produkty konkrétnym podmienkam a potrebám jednotlivých krajín, v ktorých skupina pôsobí. Práve skúsenosti zo zahraničia sme dokázali zužitkovať a využiť tiež pre potreby slovenského trhu. Stále sa snažíme byť vo svojom segmente technologickým lídrom a svoje produkty prispôsobovať najnovším trendom a požiadavkám.

Čo považujete za najväčší úspech počas vášho pôsobenia na Slovensku?
Jednoznačne vybudovanie stabilnej spoločnosti, dobrého technického a personálneho zázemia a úspešnej značky, ktorá je pre odberateľov a partnerov synonymom kvalitných tovarov a služieb.

Je pre vás zaujímavejšie pôsobiť v mestách, alebo na dedine?
Naša spoločnosť pôsobí rovnako ako naši odberatelia na celom území Slovenskej republiky, v tomto smere nerozlišujeme, čo je „zaujímavejšie“. Vždy záleží na konkrétnej situácii a dopyte po našich službách v danej oblasti, keď sa, samozrejme, snažíme byť „dobrými susedmi“ a s jednotlivými mestami a obcami spolupracovať. Predpokladáme však, že v súčasnosti a v blízkej budúcnosti sa prevádzkovanie hazardných hier z hľadiska zákona o hazardných hrách sústredí skôr do miest.

Čo robí vaša spoločnosť pre zlepšenie vo vašom odvetv

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.