24.08.2016, 00:00

Walmart útočí na Amazon. Chce viac online predajov

Známa americká maloobchodná sieť chce svoje obchody využiť ako distribučné sklady a zjednodušiť tak nákup a dodanie tovaru. Na krk tak šliape najväčšiemu internetovému predajcovi.

Walmart
Zdroj: Reuters

Obchodná sieť Walmart, ktorej sa najmä v Spojených štátoch za posledný rok mimoriadne darilo, sa púšťa do boja so svojím najsilnejším konkurentom Amazonom. Kráľa internetového predaja chce Walmart tromfnúť práve zlepšením svojich vlastných online služieb.

Bližšie k zákazníkovi
Walmart mieni využiť svoju širokú sieť kamenných predajní a obchodných centier ako distribučné strediská. V nich chce baliť, expedovať a zasielať svoje online objednávky. Čoskoro sa tak takmer každá spomedzi 4 500 predajní môže stať skladom na vybavovanie online nákupov. Doposiaľ mal Walmart len päticu veľkých distribučných centier, cez ktoré online objednávky vybavoval. „Je to jediný spôsob, ako môže Walmart Amazonu konkurovať. Tradiční predajcovia musia reagovať na megatrend, ktorým online nakupovanie bez pochýb je,“ tvrdí Jiří Šimara, ekonóm spoločnosti Cyrrus.

Nový systém má byť výhodnejší nielen pre zákazníka, ktorý nebude musieť dlho čakať na tovar, al

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.