Kedysi patrila Autobusová stanica v Bratislave medzi výkladné skrine architektúry. Teraz je však už len hanbou Bratislavy. Spoločnosť HB Reavis začne s jej rekonštrukciou v októbriHN/Pavol Funtál
StoryEditor

Nový facelift a zmysluplné využitie

25.09.2017, 00:00
Trend veľkých nákupných a biznis centier spojených s autobusovou či so železničnou stanicou sa už dostáva aj na Slovensko.

Slovák cestujúci autobusom či vlakom sa denne stretáva s touto realitou na staniciach. Ošarpané čakacie haly, popraskané nástupištia, nevkusné a nekvalitné stánky s občerstvením. Väčšina autobusiek a železničných staníc na Slovensku je zanedbaných a zastaraných. Odborníci na dopravu tvrdia, že komfort cestovania vnútri autobusu sa už zlepšil a pribudli aj integrované systémy dopravy s prehľadnou ponukou. „Potrebujeme však zvyšovať štandard ostávajúcej dopravnej infraštruktúry v celom hodnotovom reťazci pre zákazníka,“ konštatuje prezident Zväzu autobusovej dopravy Peter Sádovský. HN prinášajú prehľad problémov a trendov, ktoré sa týkajú väčšiny dopravných staníc na Slovensku.

Hlavná stanica
Už niekoľko rokov je hlavná železničná stanica v B...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-09 21:42:21 - Feat.: - Title: Predaj realít po páde komunizmu? Žiadne hypotéky, cash a kto mal farebnú tlačiareň, bol "kráľ " (rozhovor) 04 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 05 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
10. máj 2024 02:16