Predseda parlamentu Andrej Danko (vľavo) a minister dopravy Árpád Érsek vrátili na trate IC vlaky.Pavol Funtál
StoryEditor

Štátne IC vlaky prvýkrát prestali vytvárať stratu

06.12.2017, 23:00
Odborníci upozorňujú, že hospodárske výsledky môžu byť v skutočnosti skreslené.

Cenová vojna medzi RegioJetom a štátnymi vlakmi v minulosti spôsobila, že cestujúci z Bratislavy do Košíc si mohli užívať lacné lístky a ďalšie prvky konkurenčného boja o zákazníka. Jedným z výsledkov však bolo, že obe spoločnosti boli v neustálej strate. Po viacerých zmenách, ktoré vyvrcholili odchodom RegioJetu z tejto trasy, sa čakalo, či sa monopolné postavenie národného dopravcu premietne do lepších hospodárskych výsledkov. Odborníci boli skeptickí, železničiari však hlásia, ž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 10:39:51 - Feat.: - Title: Slovenské železnice výrazne zlepšili svoje hospodárenie. V minulom roku sa prehupli do zisku 02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 02:45