StoryEditorKaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.
Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.
Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.
Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej očakávame rastúci tr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka
02 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži
03 - Modified: 2024-05-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Zaži japonský sen na vlastnej koži. V krajine je deväť miliónov prázdnych domov a pribúdajú ďalšie, má to bizarný dôvod
04 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií
05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá