Predajcovia sa zhodujú, že o domáce produkty je čoraz väčší záujem.
Kým ešte pred rokom mali regionálni dodávatelia na Slovensku ťažké postavenie a farmári sa sťažovali, že ich veľké reťazce vytláčajú z trhu, teraz sa situácia otočila. Projekt zavádzania Slovenského pultu v predajniach, ktorý odštartoval ministerstvo pôdohospodárstva, si získal zákazníkov po celej krajine. Predajcovia sa doslova predbiehajú, kto spotrebiteľom ponúkne väčší výber produktov regionálnych slovenských dodávateľov.
Noví zamestnanci
„Tento projekt sa osvedčil. O regionálne produkty je po celom Slovensku veľký záujem a viacerí...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka
02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
03 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety