StoryEditor

Lidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti

18.07.2018, 00:00
Reťazec sa chce zamerať najmä na potraviny určené pre deti.

Lidl chce byť zodpovednejší. A to minimálne, čo sa týka zdravia svojich spotrebiteľov. Diskontný reťazec plánuje totiž do roku 2025 znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Tie by mali prísť až o pätinu spomínaných látok.

Ide najmä o deti
Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované deťmi. „Detský organizmus je ešte vo vývoji, zároveň sa tu utvárajú stravovacie návy...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 15:30:00 - Feat.: - Title: Ceny cukru sa prudko otočili. Slovenskí obchodníci hlásia: Z tovaru sa stáva ťahák tejto sezóny 02 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka 03 - Modified: 2024-04-25 20:47:43 - Feat.: - Title: Viac cukru v rozvojových krajinách. Nestlé odmieta tvrdenia o dvojakých štandardoch 04 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 05 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. máj 2024 04:12