StoryEditor

Ľudia pracujúci v doprave starnú a nových je málo

24.02.2019, 23:00
Deti vracia na dopravné školy motivujúce štipendium a záruka práce v známych firmách.

Zamestnanci v doprave sú čoraz starší. Náhrada zo škôl prichádza veľmi pomaly. Tento problém sužuje tak dopravcov na cestách, ako aj na koľajniciach. V štátnych železničných podnikoch chýbajú najmä rušňovodiči a kvalifikovaní technickí pracovníci.


Firmy starnú
Priemerný vek zamestnancov nákladného prepravcu ZSSK Cargo je 47 rokov. „Najviac zamestnancov evidujeme vo vekovom intervale 50 až 62 rokov, čo predstavuje 51 percent z celkového počtu zamestnancov,“ povedala hovorkyňa spoločnosti Silvia Kuncová. Čísla naznačujú, že ak si firma nepodchytí dosť mladých, najneskôr do 15 rokov bude na dô...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
10. máj 2024 23:10