Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditorVlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.
Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-24 04:17:30 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia
02 - Modified: 2024-05-22 05:47:38 - Feat.: - Title: Tunel Považský Chlmec bude pre jarnú údržbu uzavretý
03 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako „bezbolestne“ znížiť verejný dlh?
04 - Modified: 2024-05-21 09:00:00 - Feat.: - Title: Ste hrozbou premávky? Kvíz preverí, ako dobre poznáte pokyny policajta na križovatke
05 - Modified: 2024-05-20 10:52:02 - Feat.: - Title: Železničiari chcú kúpiť vlaky do Košíc a Prahy za stovky miliónov. V hre je predĺženie do Nemecka a na Balkán