Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditor

Vlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny

11.10.2019, 00:00
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.

Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-24 04:17:30 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia 02 - Modified: 2024-05-22 05:47:38 - Feat.: - Title: Tunel Považský Chlmec bude pre jarnú údržbu uzavretý 03 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako „bezbolestne“ znížiť verejný dlh? 04 - Modified: 2024-05-21 09:00:00 - Feat.: - Title: Ste hrozbou premávky? Kvíz preverí, ako dobre poznáte pokyny policajta na križovatke 05 - Modified: 2024-05-20 10:52:02 - Feat.: - Title: Železničiari chcú kúpiť vlaky do Košíc a Prahy za stovky miliónov. V hre je predĺženie do Nemecka a na Balkán
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. máj 2024 07:59