StoryEditor

Po Tescu mieria do e-shopu Lidl a Kaufland

05.02.2017, 23:00
Online predaj sa rozširuje. V testovacej fáze sú nemecké potravinové reťazce. Uvedenie služby však plánujú iba v Česku.

Zopárkrát kliknúť, zaplatiť a už len čakať na donášku. Aj to je spôsob, ako si doplniť potraviny v chladničke. Zároveň aj cesta, ktorou sa chcú obchodné reťazce uberať. Internetový predaj sa v minulosti osvedčil najmä u predajcov elektrotechniky. Ich kroky najnovšie nasledujú aj predajcovia potravín. S e-shopom prišlo na Slovensku ako prvé Tesco. Predávať na internete plánujú aj Lidl a Kaufland. Zatiaľ však iba u našich susedov v Česku. „Na Slovensku momentálne neuvažujeme nad sprevádzkovaním vlastného online shopu. Vyvíjame vla...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka 02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 03 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
10. máj 2024 01:32