StoryEditor

Miniobchvat Prešova prišiel s dvojročným oneskorením

14.07.2017, 00:00
Analytici tvrdia, že otvorený úsek situáciu nevyrieši, fungovať bude až s vybudovaním D1 a R4.

Som veľmi rád, že dnes môžeme spoločne povedať, že sme na konci tejto dlhej cesty – poznamenal včera štátny tajomník ministerstva dopravy Viktor Stromček. Strihal totiž pásku na malom obchvate Prešova, ktorý meškal dva roky. To vyústilo v posledných mesiacoch do protestov Prešovčanov za výstavbu diaľnic v regióne. HN vám prinášajú odpovede na najdôležitejšie otázky.

1. Prečo prieťah meškal?
Malý štvorkilometrový obchvat sa začal stavať v roku 2012. Hotový mal byť už v lete 2015. Staviteľ – firma Hant – svojho času zdôvodňoval meškanie neskorým odovzdaním staveniska zo strany Slovenskej správy ciest aj tým, že firme cestári neboli nápomocní. Malo ísť o pokyn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 19:36