StoryEditor

Obrovská zmena. Facebook skryl naše médiá a firmy

20.10.2017, 00:00
Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.

Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.

Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 13:30:00 - Feat.: - Title: Ak firmy nakupujú ubytovanie alebo dopravu, musia postupovať podľa osobitnej úpravy DPH. Koho sa to týka? 02 - Modified: 2024-05-07 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO Propagandistický song oslavujúci Kim Čong-una je gigantickým hitom na TikToku, textu ľudia nerozumejú 03 - Modified: 2024-05-06 13:36:03 - Feat.: - Title: Majú spolupráce so svetovými značkami a milióny followerov. Infuencerov, ktorých vytvorila umelá inteligencia, pribúda 04 - Modified: 2024-05-06 09:00:00 - Feat.: - Title: Dolli z Ruže pre nevestu: Botox, plastiky a drámy. Okrem toho má vraj syna, o ktorého sa nestará 05 - Modified: 2024-05-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Skončiť v lese s neznámym mužom alebo medveďom? Iba jediná žena si vybrala muža, ostatné budú radšej čeliť zvieraťu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. máj 2024 09:14