StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 20:48:50 - Feat.: - Title: Akcie v USA spevnili, štatistika z trhu práce posilňuje nádej na nižšie sadzby 02 - Modified: 2024-05-09 18:15:24 - Feat.: - Title: Izrael zostane v boji proti Hamasu sám, ak bude musieť, reaguje Netanjahu na varovania z USA 03 - Modified: 2024-05-09 17:54:03 - Feat.: - Title: USA obmedzili čínskym spoločnostiam prístup k americkým technológiám. Mali sa podieľať na špionáži 04 - Modified: 2024-05-09 17:20:45 - Feat.: - Title: Rozsiahly útok na Rafah nepovedie k porážke Hamasu, uviedol Biely dom. V oblasti už zúria boje 05 - Modified: 2024-05-09 10:20:37 - Feat.: - Title: Držia sa plánu. Nippon Steel plánuje dokončiť kúpu U.S. Steel do konca roka napriek odporu Spojených štátov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 23:20