StoryEditor

THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál

03.08.2023, 10:18

Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France. 

Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť 02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie 03 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-09 12:16:56 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou 04 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 05 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2024 10:12