StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál 02 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti 03 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom? 04 - Modified: 2024-04-30 09:48:42 - Feat.: - Title: KVÍZ: Ste pripravení na cyklistickú sezónu? Ako chrániť bicykel aj seba? Otestujte sa! 05 - Modified: 2024-04-23 21:32:21 - Feat.: - Title: Športové hnutie si chváli nové ministerstvo. Keketi hľadá možnosti na podporu aj z Tiposu
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
09. máj 2024 04:58