StoryEditor

Príchodom roka má byť Starbucks. Hlásia sa aj ďalší

04.01.2016, 23:00
Slovenský maloobchodný trh by si na svoju mapu radi pridali viaceré zvučné mená.

Predajca športových potrieb z Francúzska Decathlon či dánsky obchod so štýlovými doplnkami Tiger. To sú niektoré značky, ktoré sa vlani rozhodli prísť na Slovensko. A zďaleka nie sú jediné, ktorým sa náš trh zapáčil a radi by tu odštartovali svoj biznis. „O vstupe na slovenský trh uvažuje viacero značiek, či už z oblasti módy, alebo aj ďalších segmentov maloobchodu,“ potvrdzuje senior konzultant z oddelenia maloobchodných nehnuteľnosti spoločnosti JLL Daniel Kúth.

Pri umiestnení svojej prvej prevádzky jednoznačne preferujú Bratislavu. A až potom sa obzerajú po možnostiach i v iných regiónoch.

Po automatoch aj kaviarne Starbucks

Veľ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 09:54