20.10.2015, 18:31

Bratislavský Aupark zmenil svoju tvár za vyše 15 miliónov. Takto vyzerá ikona Petržalky

Nákupné centrum sa po desiatich rokov dočkalo rekonštrukcie a dizajn sa výrazne zmení.

Bratislavský Aupark zmenil svoju tvár za vyše 15 miliónov. Takto vyzerá ikona Petržalky

Známe bratislavské nákupné centrum Aupark zažilo v utorok predpremiéru, médiám totiž ukázalo svoju novú tvár. Jeden z najstarších „obchoďákov“ u nás sa po vyše desiatich rokoch od svojho vzniku rozhodol v januári pre rekonštrukciu. Tá trvala do jesene a vyžiadala si investíciu 15,5 milióna eur. Dizajn nákupného centra prešiel výraznými zmenami. 

Prevládať budú odtiene sivej, bielej a hnedej. Interiér kombinuje prvky mramoru a dreva. „Štýl Urban Chic je moderný a zodpovedá potrebám zákazníkov,“ uviedla pred časom Karolína Štochlová, manažérka obchodného centra Aupark. 

Schodiská v centre úplne nahradia eskalátory a pribudnú výťahy. Okrem toho pribudnú ďalšie toalety a kútiky pre matky s deťmi. Slávnostné otvorenie pre zákazníkov sa chystá vo štvrtok a program vyvrcholí cez víkend. Návštevníkov chce obchodné centrum do vynovených priestorov prilákať zľavami a darčekmi.