15.01.2016, 00:00

K Morca-Delle pridali rožky. A expandujú s vlastnou sieťou

Ako tradičný výrobca potravín začínali s jedinou podnikovou predajňou. Keďže sa špecializujú na mäsové konzervy a cereálne produkty, zákazníci nemali potrebu tam zavítať každý deň. Prevádzka nebola ekonomicky efektívna, a tak v popradskom Tatrakone zvažovali, čo ďalej.

Pridali pečivo, mliečne produkty či drogériový tovar

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN.

Aj vďaka vám môžeme tvoriť poctivý obsah. Zaregistrujte sa do HNkonta a čítajte naše spravodajstvo, analýzy i komentáre. Všetko na jednom mieste a v kontexte. Ďakujeme, vážime si vašu podporu.

HNkonto umožňuje prístup k informáciám z Hospodárskych novín a aj k vybraným titulom vydavateľstva Mafra Slovakia.

HNkonto Vám umožní prístup k digitálnemu obsahu Hospodárskych novín a špecializovaných titulov vydavateľstva MAFRA Slovakia. V prípade problémov, skúste prosím obnoviť stránku (napríklad stlačením [F5] alebo Aktualizovať v okne prehliadača).