StoryEditor

Predajcovia televízorov majú opäť Vianoce. Vďaka športu

16.06.2016, 00:00
Športové udalosti, ktoré pútajú pozornosť divákov, môžu zvýšiť predaj televízorov.

Majstrovstvá sveta v hokeji, majstrovstvá Európy vo futbale, letné olympijské hry a mnoho ďalších. Tento rok prinesie dokopy viac športových podujatí ako obyčajne a väčšina fanúšikov bude udalosti na ihriskách, ľadoch, trávnikoch či antukách sledovať pred televíznou obrazovkou. Predajcovia elektroniky neskrývajú radosť. „Veľké športové udalosti vždy dvíhajú predaj televízorov, niekedy aj o 40 percent,“ hovorí hovorkyňa obchodného reťazca Datart Iva Pavlousková....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-04-05 05:53:29 - Feat.: - Title: Pistáciová a čokoládová? Firemné hodnoty nie sú zmrzlina
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 04:45