StoryEditor

Paradox úspechu. Lego muselo kvôli dopytu obmedziť reklamu

09.09.2016, 00:00

Lego v Spojených štátoch riešilo problém, ktorý by si veľa firiem prialo mať. Príliš dobre sa predávalo. Dánsky výrobca stavebníc nestihol dopyt uspokojovať, rozhodol sa preto pridusiť výdavky na reklamu a ubrať tak na publicite. Taktika vyšla. Firma v USA na rozdiel od zvyšku sveta nerastie.

Nezvyčajný krok
Nezvyčajný krok, o ktorom referoval denník The Washington Post, zrejme zabral. Populárny výrobca s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 16:45