e-shop, platobné kartyDreamstime
Online obchody radšej posielajú tovar na dobierku alebo si nechávajú zaplatiť prevodom na účet. Platobné brány sú pre ne drahé kvôli poplatkom.
Nakupovanie tovarov online je na Slovensku čoraz populárnejšie. Dokazujú to aj sumy peňazí, ktoré Slováci v e-shopoch nechali. „Kým v roku 2015 minuli zákazníci online nakupovaním odhadom 703 miliónov eur, v roku 2016 zaplatili online až 815 miliónov eur,“ uvádza Tomáš Braverman, šéf Heureky, ktorá sa zaoberá porovnávaním cien aj hodnotením e-shopov. Ide teda o 16-percentný nárast. Stále sme však pozadu za vyspelými ekonomikami USA, Veľkej Británie či Nemecka. Tam je podiel e-commerce omnoho väčší. Napríklad v Británii sa minulo na nakupovanie v minulom roku až 173,7 miliardy eur, čo bol medziročný nárast o 10,5 percenta....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-14 07:57:10 - Feat.: - Title: Z centra hlavného mesta „ušla“ legendárna značka. Aj ju zlákali nové nákupné centrá
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore