StoryEditor

Českí vinári opúšťajú obchodné reťazce. Stavili na vlastné sily

23.08.2017, 00:00

Vinárstva v Česku sa postupne odkláňajú od predaja v supermarketoch. Nechcú totiž pod tlakom korporácií znižovať ceny ani bojovať v kategórii lacných vín s tými zahraničnými. Preto hľadajú svoje vlastné distribučné kanály, napríklad vlastné predajne, internetové obchody alebo donáškové služby.


Reťazce tlačia na cenu
Vinárstvo Znovín Znojmo malo vlani vôbec najväčší zisk v histórii. Napriek tomu, že výrazne znížilo predaj svojho vína vo veľkých obchodných reťazcoch. Táto taktika sa ukázala ako mimoriadne úspešná. Jedna z najväčších vinárskych firiem v Česku zarobila 49 miliónov ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-20 10:30:00 - Feat.: - Title: Ak pri vstupe odovzdáš mobil, dostaneš fľašu vína zadarmo. Talianska reštaurácia chce prinútiť ľudí viac komunikovať 02 - Modified: 2024-03-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Keď slovenské vína bodujú vo svete 03 - Modified: 2024-03-13 11:33:53 - Feat.: - Title: Na Veľkú noc slovenské víno! Pozrite si tipy slovenských vinárov 04 - Modified: 2024-02-29 13:52:36 - Feat.: - Title: Vinárka Katarína Kuropková: Naturálni vinári sa nepotrebujú vymedzovať voči konvenčnej výrobe 05 - Modified: 2024-02-11 14:30:00 - Feat.: - Title: Nealkoholické vína majú pred sebou veľkú budúcnosť. Začínajú ich vyhľadávať aj mladí, ktorí nechcú piť alkohol
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 15:21