StoryEditorObrovská zmena. Facebook skryl naše médiá a firmy
Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.
Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.
Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:30:00 - Feat.: - Title: Ľudia mu v správach želajú smrť. Organizátor virálnej akcie Willyho Wonku prehovoril: Môj život je zničený
02 - Modified: 2024-03-15 16:08:56 - Feat.: - Title: Najvyšší súd USA nariadil prerokovať blokovanie kritiky na internete. Politici si kontrolujú sociálne siete
03 - Modified: 2024-03-15 13:33:00 - Feat.: - Title: Krok Bruselu do slovenských daní je cez čiaru, varuje biznis a žiada zmenu sporného návrhu
04 - Modified: 2024-03-13 09:00:00 - Feat.: - Title: Monochromatické oblečenie, domácnosť, dokonca aj vlasy. Kto je Zelená dáma z Brooklynu?
05 - Modified: 2024-03-10 12:12:25 - Feat.: - Title: Na Slovensku hrozí firmám zvýšené riziko konkurzov. Minulý rok zasiahnuté podniky zamestnávali 1600 ľudí