StoryEditor

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

30.07.2020, 11:20
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 02 - Modified: 2024-05-02 09:00:00 - Feat.: - Title: Vyrieši problém elektromobilov? Batéria od firmy CATL ponúka dojazd až tisíc kilometrov​ 03 - Modified: 2024-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyskúšali sme americkú ikonu: Bronco je nezastaviteľná štýlovka, chyby jej odpustíte 04 - Modified: 2024-04-30 12:06:00 - Feat.: - Title: Cupra vylepšila svoje bestsellery. Zásadné dizajnové novinky môžu rozdeliť fanúšikov 05 - Modified: 2024-04-30 09:10:00 - Feat.: - Title: Preplatíte aj vyše 20 percent. Stočené kilometre umelo ovplyvňujú cenu áut, tvrdí štúdia
menuLevel = 2, menuRoute = auto/servis, menuAlias = servis, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
02. máj 2024 16:05