Nesrovnal chce električku do Viedne. Odborníci jeho nápad zmietli zo stola
Podľa odborníkov je potrebné riešiť iné projekty a nie nostalgiu. Cestu medzi metropolami cez Hainburg nepovažujú za rentabilnú.
Podľa odborníkov je potrebné riešiť iné projekty a nie nostalgiu. Cestu medzi metropolami cez Hainburg nepovažujú za rentabilnú.
RegioJet vstúpi do integrovanej dopravy o rok. Podľa odborníka treba zapojiť aj prepravcov z Trnavy a Dunajskej Stredy.
Systém viac pripomína prívetivé rozhranie e-mailov, správy sa však stále nedajú preposielať.
Štát urobil prvé zmeny. Správy, ktoré firmy dostávajú od štátu, sa však ešte stále nedajú preposielať.
Analytici tvrdia, že otvorený úsek situáciu nevyrieši, fungovať bude až s vybudovaním D1 a R4.
Vlani klesol počet rozostavaných úsekov o 37 kilometrov. Plány na tento rok preto vyzerajú ambiciózne.
Stanica Žilina je druhým najdôležitejším uzlom. Spája Slovensko so susedným Poľskom a Českom, upozorňuje bývalý riaditeľ národného dopravcu.
Na rýchlosť 160 km/h nestačí modernizovať koľaje, potrebný je aj európsky vlakový zabezpečovací systém, ktorý nebude.
Ide o prvý úsek, na východ od Žiliny, kde budú môcť vlaky teoreticky jazdiť rýchlosťou 160 kilometrov za hodinu.
Dotované parky mali priniesť 85-tisíc pracovných miest. Výsledkom je polovica.
Mestské časti začali riešiť vlastné pilotné projekty. Poslanci poslali jednotný systém o krok späť.
Podnikateľom sa nepáčia neúplné notifikácie či komplikovaná obsluha schránok.
Diaľnica D4/R7 má byť hotová v roku 2020, doteraz ju brzdili pozemky. Ročne za ňu zaplatíme 53 miliónov.