Logo

  • Dnešné vydanie HN
    • Profil
    • Zmena údajov
    • Zmena hesla
    • Adresy
    • História objednávok
    • Kontakt
    • Aktivácia predplatného
    • Zrušenie účtu
    • Odhlásiť
  • HNonline
  • Stratégie
  • Svetevity
  • Cestovné poriadky
  • RunGO
  • Mediweb
  • Dia
  • Konferencie
  • HNClub
  • MAFRA Slovakia
  • Akcie a zľavy
  • Solventné firmy
  • Predplatné
  • Newsletter
Predplatné
  • Domáca ekonomika
  • Zahraničná ekonomika
  • Financie a burzy
  • Téma týždňa
  • Komentáre a analýzy
  • Generačná výmena
Logo Finweb
Sekcie
  • Domáca ekonomika
  • Zahraničná ekonomika
  • Financie a burzy
  • Téma týždňa
  • Komentáre a analýzy
  • Generačná výmena
Vladimír Maťo

Vladimír Maťo

vladimir.mato@mafraslovakia.sk

Najnovšie články autora

Motoristi do konca roka dostanú nový úsek diaľnice. Érsek bol na kontrole stavby
Domáca ekonomika

Motoristi do konca roka dostanú nový úsek diaľnice. Érsek bol na kontrole stavby

Včasná dostavba severného diaľničného obchvatu mesta je v slovenských pomeroch zriedkavou svetlou výnimkou.

Zmeny, ktoré prináša nový cestný zákon
Slovensko

Zmeny, ktoré prináša nový cestný zákon

Nový cestný zákon: Dva delikty pošlú nových vodičov do autoškoly
Slovensko

Nový cestný zákon: Dva delikty pošlú nových vodičov do autoškoly

Viacnásobné porušenie pravidiel bude pre nováčikov za volantom znamenať aj odobratie vodičského oprávnenia.

Ministerstvu chýba jednotný plán pre železnice, tvrdí odborník
Domáca ekonomika

Ministerstvu chýba jednotný plán pre železnice, tvrdí odborník

Bývalý šéf odboru železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve dopravy Jiří Kubáček v rozhovore pre HN vysvetľuje, prečo by rýchlosť vlakov nemala byť mantrou.

Vlaky sa na 160-ku rozbiehajú pomaly
Domáca ekonomika

Vlaky sa na 160-ku rozbiehajú pomaly

Železnice majú rozbehnuté viaceré projekty, boria sa však s obstarávaním aj posúvaním termínov dostavby.

Problém nového tunela. Väčšie vozidlá neprejdú
Domáca ekonomika

Problém nového tunela. Väčšie vozidlá neprejdú

Nákladným autám by sa odstavením kompy cesta predĺžila zhruba o 35 kilometrov.

Zrýchlenie Hlavnej stanice vyjde na 140 miliónov
Domáca ekonomika

Zrýchlenie Hlavnej stanice vyjde na 140 miliónov

Železnice a Bratislava rokujú aj o schátranej budove a námestí pred stanicou

Dostane Bratislava novú železničnú stanicu? Favoritom je riešenie za miliardu
Domáca ekonomika

Dostane Bratislava novú železničnú stanicu? Favoritom je riešenie za miliardu

Najlacnejší variant železničnú dopravu v Bratislave nevyrieši, ministerstvo sa prikláňa k projektu za miliardu.

Bratislavu čakajú najväčšie opravy električkových tratí, účet za výstavbu bude 65 miliónov
Domáca ekonomika

Bratislavu čakajú najväčšie opravy električkových tratí, účet za výstavbu bude 65 miliónov

Masívnu opravu západnej električkovej trate pocítia dochádzajúci v celom hlavnom meste.

Električky sa stretnú v centre mesta
Domáca ekonomika

Električky sa stretnú v centre mesta

Oprava trate do západných mestských častí mení organizáciu dopravy v celom meste.

Bratislava má veľký potenciál. Jedna vec sa však dá vylepšiť, hovorí odborník z Kodane
Domáca ekonomika

Bratislava má veľký potenciál. Jedna vec sa však dá vylepšiť, hovorí odborník z Kodane

Bývalý viceprimátor Kodane pre technologické a environmentálne záležitosti Morten Kabell v rozhovore pre HN hovorí, že zbaviť sa predsudkov a uvoľniť miesto zelenej doprave možno aj v Bratislave.

Kvalitu rýchlocesty testujú domáce firmy
Domáca ekonomika

Kvalitu rýchlocesty testujú domáce firmy

Všetky výsledky ukončených testov kvality prešli nezávislým dozorom a sú archivované, deklaruje staviteľ.

Osýpky má skrotiť skoršie očkovanie predškolákov
Slovensko

Osýpky má skrotiť skoršie očkovanie predškolákov

Rezort chce zmenou harmonogramu bojovať proti klesajúcej miere vakcinácií.

Bratislavskému obchvatu môžu zastaviť financovanie. Dôvodom je odpad
Domáca ekonomika

Bratislavskému obchvatu môžu zastaviť financovanie. Dôvodom je odpad

Riziko zastavenia financovania hrozí, ak sa potvrdia podozrenia o protiprávnom konaní.

„Toxickej“ časti diaľnice hrozí, že príde o peniaze
Slovensko

„Toxickej“ časti diaľnice hrozí, že príde o peniaze

Peniaze na obchvat Bratislavy zatiaľ zastavené neboli, tvrdí Európska investičná banka
Domáca ekonomika

Peniaze na obchvat Bratislavy zatiaľ zastavené neboli, tvrdí Európska investičná banka

Diaľnica D4R7 je doteraz najväčší projekt v strednej a východnej Európe financovaný z takzvaného Junckerovho fondu, ktorý Európska investičná banka spravuje.

  • Novšie
  • Staršie
24 hodín 3 dni 7 dní
  • Vláda dosiahla kompromis, vyhlásil po rokovaní Sulík41 444

  • Obete covidu: Slovensko je aktuálne už najhoršie na svete40 287

  • Kollár o konflikte Sulíka s Matovičom: Doteraz som bol ticho, je najvyšší čas pristúpiť k opatreniam20 125

  • Najdlhší tunel na Slovensku ide do finále. Doležal potvrdil termín dokončenia Višňového19 570

  • Očkovanie o niekoľko mesiacov neskôr. Krajčí priznal, že môžeme mať problém s vakcínami16 580

  • Padlo rozhodnutie pre školy a výučbu na budúci týždeň14 637

  • Hlina v rozhovore pre HN: Matovič je nahrávač. Vie, že nemôže pozverejňovať všetko, čo má11 219

  • Koronavírus na Slovensku: Podiel pozitívnych prípadov klesol, pribudlo 55 obetí11 207

  • Matovič ukázal ministrom prepočet na záchranu životov. Diskusia bola potom rozumnejšia, tvrdí10 009

  • Remišová kritizuje prístup vlády: Návrh testovať deti, aby mohli ísť von, je neprijateľný9 075

  • Padlo rozhodnutie pre školy a výučbu na budúci týždeň157 797

  • Na odsúdenie Kočnera s Ruskom reaguje Lidl77 637

  • Nad Slovenskom visela hrozba blackoutu. Nás aj Rakúšanov zachránili Mochovce65 730

  • Po spore s Matovičom sa Sulík zhodol s Krajčím. Testovať ideme viac61 814

  • Sulík povedal, že už nemôže mlčať: Situácia sa vyhrotila, Matovič prekročil hranice41 600 Video

  • Vláda dosiahla kompromis, vyhlásil po rokovaní Sulík41 444

  • Hlina v rozhovore pre HN: Matovič je nahrávač. Vie, že nemôže pozverejňovať všetko, čo má40 723

  • Obete covidu: Slovensko je aktuálne už najhoršie na svete40 287

  • Slovák v Británii: Dopady pandémie sú v Londýne katastrofálne. Na Slovensku sa však bojím niečo iného34 673

  • Podrobnosti k plošnému testovaniu: Matovič povedal, ako chcú odstrániť dlhé rady28 061 Video

  • Padlo rozhodnutie pre školy a výučbu na budúci týždeň157 797

  • Matovič sa obáva, že výsledky tvrdšieho lockdownu nie je vidieť. Čakajú nás ťažké rozhodnutia, tvrdí108 537

  • Kaufland reaguje na očkovanie Dominiky Cibulkovej98 533

  • Na odsúdenie Kočnera s Ruskom reaguje Lidl87 526

  • Slovák v Británii: Dopady pandémie sú v Londýne katastrofálne. Na Slovensku sa však bojím niečo iného81 003

  • Komisii ukázali nahrávky z väznice k Lučanského prípadu, Saková a Kotleba vidia nezrovnalosti76 285

  • Operácia masívne testovanie: Ako má po týždňoch prebiehať Matovičov plán?75 140

  • Matovič: Dostal som odkaz od Sulíka. Ak by som tlačil na jeho odvolanie, rozbije koalíciu73 044

  • Nad Slovenskom visela hrozba blackoutu. Nás aj Rakúšanov zachránili Mochovce65 730

  • Po spore s Matovičom sa Sulík zhodol s Krajčím. Testovať ideme viac61 814

Odkazy

  • Predplatné
  • Práca u nás
  • HNClub
  • HNkonferencie
  • Inzercia
  • Online inzercia
  • AIM monitor
  • Kontakt
  • GDPR
  • Štatúty súťaží
  • Newsletter
#

Sociálne siete

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • YouTube
  • HN v AppStore
  • SMS predplatné

Stiahnite si appku

Available on the App Store
Get it on Google Play

MAFRA Slovakia a.s. | Nobelova 34 | 836 05 Bratislava 3 (mapa)

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

MAFRA Slovakia, a.s. je členom skupiny AGROFERT