Každý druhý Slovák je podľa prieskumu spoločnosti GfK Slovakia klientom výhradne jednej banky. Bankové produkty a služby pritom na Slovensku vlani využívalo vyše 80 % obyvateľov nad 15 rokov.
Takmer tretina Slovákov uprednostňuje možnosť využívania bankových služieb a produktov viacerých bánk súčasne a zostávajúca pätina slovenskej populácie nad 15 rokov nie je klientom žiadnej banky.
V rámci retailového trhu je podľa prieskumu dlhodobo bankou s dominantným postavením Slovenská sporiteľňa, ktorú za svoju hlavnú banku označilo v roku 2004 celkovo 45 % Slovákov. Klienti bánk boli s ponúkanými službami spokojní, keď index spokojnosti za rok 2004 dosiahol 82 z celkového poštu 100 bodov.
Prieskum GfK sa uskutočnil v 6 vlnách v priebehu vlaňajška na vzorke 6 000 respondentov vo veku 15 až 79 rokov.
StoryEditor