Cenovo dostupné bývanie v Bratislave? Našli sme najlacnejšie novostavby
Priemerná cena nehnuteľností v hlavnom meste neustále stúpa. Nájdu sa však aj dostupnejšie projekty, ktoré sa nachádzajú najmä v okrajových štvrtiach.
Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyPriemerná cena nehnuteľností v hlavnom meste neustále stúpa. Nájdu sa však aj dostupnejšie projekty, ktoré sa nachádzajú najmä v okrajových štvrtiach.
Zvýšiť domácu produkciu ovocia a zeleniny je bez nových pestovateľov ťažké. Tí sa však musia vyrovnať nielen s počasím, ale niekedy aj s výzvami od štátu.
Terasy podnikov zatiaľ zostávajú zatvorené, k ich otvoreniu by mohlo prísť od pondelka 26. apríla.
Po novom by sa novela povinne týkala niektorých výrobcov elektriny zo slnka. Tým sa prístup vlády nepáči.
Slováci čoraz častejšie vynechávajú mäso zo svojho jedálnička. Stúpajúci trend otvoril dvere na trh aj slovenskému výrobcovi vegánskych jedál.
Extrémne vysoká prevádzková podpora fotovoltických elektrární spustených v roku 2010 a 2011 podľa Galeka spôsobila výrazné zvýšenie cien energie.
Analytikom sa zdá, že opatrnosť kupujúcich a developerov spôsobená pandémiou úplne zmizla.
V inzerátoch zháňajú obchodníkov, ktorí by pre energo spoločnosti uzatvárali nové zmluvy.
O fabrike, ktorá aj vďaka slovenským modelom pokorila v Európe Wolfsburg, by sa podľa informácií HN malo rozhodovať v Paríži v nasledujúcich dňoch. Prebiť ponuku slovenského výrobcu stále môžu Poľsko, Srbsko, Turecko či Španielsko.
Krajina sa začína vracať do normálu, ich sa to však zatiaľ netýka.
Pri rozhodovaní komisie zaváži nielen ponúknutá suma za prenájom.
Bývalá šéfka agrorezortu Gabriela Matečná mala byť rozhodujúcim faktorom, ktorý spôsobil zlom v správaní obvineného exriaditeľa PPA Juraja Kožucha.
Štát by sa mal po skončení pandémie pripraviť na „stavbársku resuscitáciu“.
Podľa Viskupiča by bolo prospešné, keby sa vláda zaviazala k zavedeniu ústavného zákona, ktorého cieľom bude postupné znižovanie daňovo-odvodového zaťaženia.
V Centrálnom registri pohľadávok štátu svietila dlžná suma vo výške takmer 490 miliónov eur. Išlo by tak o historicky najvyššiu udelenú pokutu.
V roku 2020 boli dotácie pre spoločnosť také nízke, že sme museli zaviesť veľmi tvrdé regulačné opatrenia, tvrdí v rozhovore pre HN generálny riaditeľ Železníc Slovenskej republiky Miloslav Havrila.