StoryEditor

Facebook zamieša karty v streamovacom biznise

11.08.2017, 00:00
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.

Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-13 10:47:44 - Feat.: - Title: Slovenskí branci zrejme prišli o facebookovú stránku. Fotky z lesov v maskáčoch vystriedali videá s ľahkou ázijskou erotikou 02 - Modified: 2024-04-05 11:00:00 - Feat.: - Title: Žena zverejnila na Facebooku negatívnu recenziu na paradajkový pretlak. Hrozí jej za to sedem rokov väzenia 03 - Modified: 2024-03-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Je moratórium len fiktívne? Sú miesta, kde nemá moc 04 - Modified: 2024-03-19 12:48:55 - Feat.: - Title: Meta ustupuje tlaku. Navrhla zníženie predplatného platených služieb v Európe 05 - Modified: 2024-03-06 10:04:34 - Feat.: - Title: Celosvetový výpadok Facebooku spôsobil chaos, paniku ale aj obrovské straty pre Metu. Meme stránky však mali raj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 18:27