Retušovanie identity a kultúry. To momentálne vyčítajú slovenskí, českí či belgickí zákazníci spoločnosti Lidl. Chýbajúce krížiky na gréckych pravoslávnych chrámoch v letákoch však podľa marketéra nie sú problém. Odborník poukazuje najmä na to, že kostoly reťazec nemal vôbec použiť.
Vyjadrenie svetonázoru
„Myslím si, že sa treba zamyslieť, či je vôbec vhodné náboženské symboly použiť v akejkoľvek komerčnej komunikácii,“ tvrdí odborník na marketing Róbert Slovák. Podľa neho sa celý problém začal, keď sa Lidl rozhodol dať na obaly feta syrov či pistácií pravoslávne kostoly. Malo by to zmysel, ak by sa spoločnosť postavila za to, že je tradičná, kresťansky orientovaná a symboly tam dáva preto, že tým vyjadruje svoj svetonázor....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.