StoryEditor

Negatívna reklama Lidlu. Kostoly boli chyba

05.09.2017, 00:00
Za retušovanie krížov utŕžil reťazec vlnu kritiky, niektoré osobnosti dokonca vyzvali aj na bojkot značky.

Retušovanie identity a kultúry. To momentálne vyčítajú slovenskí, českí či belgickí zákazníci spoločnosti Lidl. Chýbajúce krížiky na gréckych pravoslávnych chrámoch v letákoch však podľa marketéra nie sú problém. Odborník poukazuje najmä na to, že kostoly reťazec nemal vôbec použiť.


Vyjadrenie svetonázoru
„Myslím si, že sa treba zamyslieť, či je vôbec vhodné náboženské symboly použiť v akejkoľvek komerčnej komunikácii,“ tvrdí odborník na marketing Róbert Slovák. Podľa neho sa celý problém začal, keď sa Lidl rozhodol dať na obaly feta syrov či pistácií pravoslávne kostoly. Malo by to zmysel, ak by sa spoločnosť postavila za to, že je tradičná, kresťansky orientovaná a symboly tam dáva preto, že tým vyjadruje svoj svetonázor....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 19:48:16 - Feat.: - Title: "Plánovaný atentát". Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze 02 - Modified: 2024-04-16 08:08:29 - Feat.: - Title: Kauza herca Baldwina, ktorý pri nakrúcaní zastrelil kameramanku, má dohru. Do väzenia však nejde on, ale niekto úplne iný 03 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 04 - Modified: 2024-04-07 12:29:12 - Feat.: - Title: Expert na kampaň Ruttkay pre HN: Vidiek spôsobil efekt „Schwarzenberg“. Korčokov varovný prst bol neštátnický 05 - Modified: 2024-04-22 08:09:38 - Feat.: - Title: Kto bol Fedor Flašík? Marketingový mág potiahol Mečiara vo voľbách a vytvoril Roberta Fica
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 22:56