StoryEditor

Už tri mesiace sa ním malo jazdiť. Konečný účet za tunel Čebrať je stále otázny

12.09.2017, 00:00
V prípade veľkého zvýšenia celkovej sumy hrozí, že nám Brusel nepreplatí náklady.

Tunelom Čebrať mali už tri mesiace jazdiť autá. Taký bol aspoň pôvodný plán ministerstva dopravy. Ešte v januári však upravila Národná diaľničná spoločnosť svoj odhad dokončenia úseku D1 Hubová – Ivachnová na rok 2019 a podľa posledných informácií sa nestihne ani tento termín. „Prebiehajú rokovania so zhotoviteľom o zmluvných možnostiach pokračovať v realizácii diaľnice. Predbežný odhad ukončenia realizácie je december 2021,“ oznámili diaľničiari. Okrem termínu dokončenia zostáva nevyjasnenou otázkou aj celková suma. V prípade, že dodatočné náklady presiahnu polovicu vysúťaženej sumy, dokonca hrozí, že nám Brusel nič nepreplatí a financie bude musieť zabezpečiť štát....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-03 12:23:50 - Feat.: - Title: S výstavbou tunela Karpaty môže pomôcť zákon o strategických investíciách, tvrdí Ráž. Má odľahčiť Bratislavu 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. máj 2024 03:33