StoryEditor

Mladí od nakupovania čakajú najmä zážitok

13.09.2017, 00:00

Budúcnosť nakupovania preberá generácia Z, spotrebitelia, ktorí sa narodili po roku 1989. V súčasnosti dokončujú štúdium a postupne hľadajú prácu. Ako zákazníci sú impulzívni, dychtiví, závisia od mobilnej technológie a sú trochu rozmaznaní.

Najmladšia generácia od nakupovania očakáva nielen tovar. Chce mať aj zážitok. Obchodníkom nezostáva nič iné, len sa prispôsobiť. Generácia Z alebo generácia internetu sa na rozdiel od predchádzajúcej vlny X a Y narodila v čase, keď sú vlastníctvo mobilného telefónu a prístup k internetu samozrejmosťou. Mobil je pre nich zariadenie, pri ktorom strávia ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Prichádzajú Allegro Days: Exkluzívne zľavy na obľúbené produkty 02 - Modified: 2024-04-08 10:10:58 - Feat.: - Title: Allegro Days po prvýkrát na Slovensku: Celý týždeň plný zliav až do výšky 40 % 03 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky 04 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky 05 - Modified: 2024-01-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovákov pobláznil nový čínsky e-shop. Vo svete však čelí obvineniam z podpory otrockej práce
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 10:14