Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyTesco sa v pondelok pridalo k iniciatíve rezortu pôdohospodárstva, ktorú začalo verejne komunikovať už v prvom kvartáli tohto roku. Projekt s názvom „Chcem dodávať“ ako prvý na slovenskom trhu podporil Kaufland. A hoci počet lokálnych dodávateľov v sieťach odvtedy rastie, podiel slovenských potravín v obchodoch je oproti 70 až 80 percentám v okolitých štátoch veľmi nízky.
Odstránenie prekážok
Podľa prieskumu Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory počas minulého roka naše obchody ponúkali len necelých 40 percent domácich potravín, zvyšok predstavovali výrobky zo za
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.